الثلاثاء، 19 أغسطس 2008

مدونتنا الالكترونية

مدونتنا لالكترونية .....دي مدونة مش عادية

فن وعلم وتأهيل.......... بانت فوا يدها الكتير

وللضغوط واجهنا .......ولشهد الكلمات عرفنا

وللمهارات عرضنا ......وقلب مصري شرفنا

* * * * * * *

وفارس بلا جواد............. جامد في التحليل

والسهم المكسور........... واجه واتحدي كتير

الشكر للي فعل .............. والشكر للي نفذ

والشكر وكل الحب ........لاصداقئنا الغاليين

اللي لينا قريبين ...........ومعانا متواصلين


وسط السماء الدامية .......نجوم عالية منورين


ودايما احنا وهما .............للتعليقات كاتبين

اعتذر عن المدونات التي لم تظهر في البوست

هناك 28 تعليقًا:

السماء الداميه يقول...

انا اسف انا بتاسف للمدونات اللى

مظهرتش فى البوست اللى انا مكتبتهاش اصل

انا اليومين دول فى حالة بعيد عنكو عندى

وقف تفكير

رندا يقول...

انا هعتبر نفسى اول رد ماشى
مش عايزين خم فى القعدة هههههههه

لا تتاس ولا تنزعج
صحيح اسمى مش موجود بس المرة الجاية بقى

جيت اقولك..

كل سنة وانت طيب

وكل الاسرة بخير

رمضان كريم

رندا

السماء الداميه يقول...

شكرا يا راندا بجد انتى اول تعليق نا كنت


بعتذر مش تعليق وكل سنة واسرتك كلها

بخير انا متشكر على كلامك الجميل انا اضفت

الرابط بتاع مدونتك ندى ممكن تضيفى

الرابط بتاعى عندك

محمد فاروق الشاذلى يقول...

وأنا أول تعليق من الناس اللى جه اسمها فى المدونة.
بشكرك بشدة يا ميمو إنك افتكرتنى وعقبال المدونة ما تعيش سنين كتيرة.

فراشة البساتين يقول...

ايه الجمال دا كله

تعالى هنا

انت بتردهالى

عشان ما بعتش التاج ولا ايه
هههههههههههه

بس صبرك عليا

ليك عندى تاج

قريب


وبجد البوست دا لفتة جميلة منك

شهد الكلمات يقول...

لفتة جميلة حنينة
من زميل هنا وسطنا
بخط ايده ضمنا
و في سماه بان اسمنا
يا سلام مين قدنا

بجد كلام جميل و شعور اجمل

شكرا بجد ليك

ملحوظة للسهم المكسور
و الله انا ما مقصرة في حقك عشان مش علقت علي اخر تعليق
لكن انا عندي مشكلة في صفحتك انت و قلب مصري قعدت فترة و بعدين اتصلح الموضع عند قلب مصري لكن عندك لا مش عارفة لية
يا ريت ما تكون زعلان

تحياتي

السماء الداميه يقول...

قلب مصرى طبعا حتى لو انت كنت اخر

تعليق كفاية انك تعلق بس على البوست

وعموما شكرا على الكلام الجميل ده

السماء الداميه يقول...

طائر النار

والله انا مقصدتش خالص بس كويس انها جت فى محلها وفى وقتها

ههههههههههههه

بس انتى ليكى هدية عندى اول ما تدينى التاج

السماء الداميه يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
السماء الداميه يقول...

شهد الكلمات

لفتة جميلة حنينة
من زميل هنا وسطنا
بخط ايده ضمنا
و في سماه بان اسمنا
يا سلام مين قدنا

ايه الحلاوة دى يا شهد بجد كلامك جميل

وتعليقك اجمل على فكرة سهم كان بيقرى التعليق معانا احنا مع بعض على طووووووووول

شكرا على التعليق

نـــــور يقول...

وانا مش اول تعليق من الناس اللى ماجاش اسمها معاك اهى اهى اهى - ده عياط ياعنى مبسوط كده؟- ههههههههههههه

مبادرة جميله منك فعلا ياجميل وربنا يديم عليك حب اصحابنا البلوجاريه المحترمين
كل سنة وانت بالف خير ومادمت انت والسهم المكسور اصحاب سلملى عليه بقى وقوله يبقى يزورنى

تحياتى ليكوا
دمتم بخير

رندا يقول...

بخير انا متشكر على كلامك الجميل انا اضفت

الرابط بتاع مدونتك ندى ممكن تضيفى

الرابط بتاعى عندك

........................

اشكرك على اضافة مدونتى عندك ربنا يعزك

انا عاملة اضافة لمدونك من زمان اوى

انا بكون حريصة جدا على اى صديق
اتشرف بمعرفتة اضيفة فورا

تحياتى وتقديرى

رندا

السماء الداميه يقول...

راندا

شكرا واتمنى تبادل التعليق وتعميق صداقتنا الى حد التبادل والتواصل داخل المدونة

السماء الداميه يقول...

حبيبة



ده انتى شرفتينى بالزيارة دى وانا

باعتبرك اول تعليق عادى وان شاء الله المرة الجاية

انا هاقولك على الميعاد علشان تكونى اول

تعليق ماشى هههههههههه

والله انا بشكرك ولسة مستنى التاج منك

ماشى

Blue Nile يقول...

لا فكرة جديدة وجامدة
بجد عالم التدوين عالم جميل
بس عجبتني فكرتك اوي

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

ايه الكلام الجامد دة
كل يوم بتحلو اكتر من اللى قبله
وجيلة اوى الفكرة وجديدة
ويا رب دايماً كدة تمتعنا بكلام جامد وجديد

السماء الداميه يقول...

blue nile

شكرا على الكلام الجميل وسعيد بزيارتك ويارب كدة على طووووووووووووووول

السماء الداميه يقول...

انت فينك من زمان يا عم كنت فين وحشتنا وعلى فكرة انا مستنى البوست الجديد بتاعك

شهرزاد يقول...

الله
جميلة.. فكرة رائعة فعلا

فعلا المدونات أصبحت عالما جميلا يستقطب الكثير من الأصدقاء والموهوبين ويبرز جمالهم وإبداعاتهم

خاطرة جميلة بالفعل
سلمت يداك

السماء الداميه يقول...

شهرزاد

ازيك يا شهرزاد شكرا على الكلام الجميل ده بجد كلامك حلو على قلبى اتمنى تكرار الزيارة

فارس بلا جواد يقول...

ههههههههههههه
يا باشا متشكرين علي كلامك الحلو .. والتدوين بجد هو دنيا خاصة باصحابها .. اكيد قبل التدوين كان ناقصنا كتير
متشكر انك ذكرت اسمي في كلامك وده شرف ليا أكيد
وبالتوفيق ليك دايما في القادم
تحياتي

السماء الداميه يقول...

فارس بلا جواد

شكرا على الكلام الحلو ده وبعدين شرف ليا ان اذكر اسمك فى المدونة

أية الشقية الشعنونة يقول...

ما شاء الله
ايه الجمال ده
دمت بالف تحية فكرة هايلةجدا
تحياتى

السماء الداميه يقول...

اية الشقية الشعنونة

شكرا على الكلام الجميل ده ده شرف منك بجد

اخجلتم تواضعنا دمتم بخير وتكرار الزيارة

غير معرف يقول...

السلام عليكم

كل اللي ينفع يتقال ...البوست ده تمااااااااااااااااااااااااااااااام

وسلم لى على عبد العال.....والسما الدامية كماااااااااااااااااااااااان

ودمت بخير

ويلا سلام

السماء الداميه يقول...

جمعاوى

ايه الحلاوة دى والكلام العال

للزيارة الاولى والسعادة كمان

نفسى تكررها وعليا وتمررها

tarek alghnam يقول...

فعلا مدونتك رائعه
وكمان كل اللى ذكرتهم
بالتوفيق دائما
وكل عام وانت بخير ومن نجاح لنجاح
ودمت بحفظ الله

السماء الداميه يقول...

طارق الغنام


شكرا على الكلام الجميل واتمنى تكرار الزيارة