الأحد، 10 أغسطس 2008

انا اسف..... اذا فى يوم....... حبيتك





احسها...............

كنجمات بلا اضواء.....

كصيحات بلا اصوات.....

كعش فاق كل الخيال.....


**** ****

حين ينبلج الصباح....

حين يرتفع الصياح....

اشواك زهرك تبتسم.....

لفريسة تهوى الخطر....

**** ****

فى عمق احساسى يضج السمع...

فى غابة الاحزان يزيد القمع....

وانا غريب فاقد الاهل....

والبيت يسكنه غريب الدار....

**** *****

تبتسم الاقمار.....

وترقص الكواكب....حين ترى بريقك الخاطف

حبات الندى مغزولة على الجبين .....

وغناء البلابل يذكرنى بصوتك الحزين......

لكى وحدك ارسم الاشجار........

على طريق العاشقين..........

انصتى هذه موسيقى الاكوان .....

تنشد لكى لحن الحنين......

استمعى يا من كنت هناك...........

لن تمحى ذكراك مهما طالت السنين .....

لن تمحى ذكراك يا عطرة النسيم .....

لا لن تمحى...........................................

يا من احببتك طيلة السنين

هناك 38 تعليقًا:

محمد فاروق الشاذلى يقول...

إيه ده أول تعليق !!!!!!!!!
مجهود جميل ومحاولة جيدة
تقبل تحياتى على هذا البوست

blue-wave يقول...

حلوة الكلمات
تحياتى

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
صديقى
ابدعت فاحسن ابداعك وبان حبك فى كلماتك الجميله
تمنياتى لك بكل التوفيق
دمت بكل خير
والله الموفق

نـــــور يقول...

السماء الداميه
السلام عليك
كلامك معبر قوى بجد احسنت
بس يظهر ياحبيبى ان لكهم بقوا مايستاهلوش هون عليك حتى وان كان الاحساس مش حقيقى
تفاءلوا بالخير تجدوه
دمت بخير
يارب يدوم التواصل يارب

السماء الداميه يقول...

قلب مصرى

شكرا على الكلام الجميل ده بجد وحشتنى

السماء الداميه يقول...

blue wave

بجد التعليق صغير بس يحمل معانى الاف الكلمات التى اتلقاها وهو يقع على مثل خير الكلام ما قل ودل وعموما شكرا على الكلام

السماء الداميه يقول...

التائب الحائر

ايه الكلام الجميل ده بجد انت بتخلينى فى غاية سعادتى بهذا الكلام انا سعيد جدا ان البوست عجبكم

السماء الداميه يقول...

حبيبة

انا بشكرك على التعليق اللى بقيت بستنى

تعليقك كل بوست علشان كلامك بيعجبنى اوى

كمان نصايحك حلوة ومفيدة واوقات بنفذها

اتمنى دوام التواصل

دعاء مواجهات يقول...

كلمات رقيقة

من الكلمات التى اعجبتنى

فى عمق احساسى يضج السمع...
فى الغابات يزيد القمع

جميلة اوى بجد

تحياتى لرومانسيتك الممزوجة بالتعقل

نورتنى

التواصل يسعدنى

بيس

السماء الداميه يقول...

دعاء مواجهات



بيس وشكرا على كلامك الرقيق ده اللى

بيرفع من معنوياتى ويخلينى اتقدم واتمنى

التواصل معا يالا بييييييييييييييسسسس

فراشة البساتين يقول...

بوست حلو جدا

كله احساس

بس ياريت كان بلاش الكلمتين اللى على الصورة

لان الواحد مش لازم يندم على احساس صادق حس بيه

حتى لو الطرف التانى ما يستاهلش

tarek alghnam يقول...

ماشاء الله عليك
كلمات جميله
واحساس رائع
تقبل تحياتى
ودمت بود

goodman يقول...

جميلة كلماتك اعتقد انها من خسر فى النهاية

. يقول...

حلو الكلام
جامد

شهرزاد يقول...

خاطرة جميلة جدا

كلمات رائعة..إحساس جميل عالي


انصتى هذه موسيقى الاكوان .....

تنشد لكى لحن الحنين......

تعبير جميل
تسلم ايديك

تحياتي لك

السماء الداميه يقول...

fire bird

شكرا على التعليق وكان لازم الكلمتين اللى على الصورة علشان تزود الاحساس

السماء الداميه يقول...

طارق الغنام

شكرا على الكلام الجميل ده واشكرك على زيارتك للمدونة

السماء الداميه يقول...

جود مان

شكرا على زيارتك الاولى للمدونة واتمنى مش تكون الاخيرة واكيد هى الخسرانة وهو ده مبدئى فى الحياة من يبيع التانى هو اللى خسران

السماء الداميه يقول...

aliaawwe

شكرا علىالتعليق وعلى الكلام الجميل ده واتمنى دوام التواصل معا ويارب ماتكنش زيارتك الاخيرة

السماء الداميه يقول...

شهرزاد

انا بقيت بستنى تعليقك على طول والله لانك بتسعدينى بكلامك الجميل ده وبجد انتى اخترتى احلى ما كتبت فى القصيدة

رؤية يقول...

^-^
بوست جميل،
دمت مبدعا،
تحياتى لك.

الحياه يقول...

السلام عليكم
السماء الداميه
مدونتك حلوه بجد
والبوست كمان محسوس قوى
دمت بالف خير
تحياتى

السماء الداميه يقول...

رؤية


شكرا على التعليق البسيط ده الجميل اوى

السماء الداميه يقول...

الحياة

شكرا على زيارتك الاولى واتمنى تكرار الزيارة والتواصل معا

محمد فاروق الشاذلى يقول...

http://bekyaforsale.blogspot.com/2008/08/blog-post.html

ميمو ... ضرورى نتقابل هناك

أية الشقية الشعنونة يقول...

الله
ايه الفن والابداع ده
مقدرش اعلق على مقطع بعينه
البوست كله اكتر من رائع
انا اسف اذا فى يوم حبيتك
وانا اسفة اذا كنت مكتشفتش المدونة دى من زمان
تحياتى

السماء الداميه يقول...

اية الشقية الشعنونة


ايه الحلاوة دى بجد الكلام ده جامد اوى واكيد خارج من قلب شخصية جامدة زيك ان شاء الله هزور مدونتك قريب واتمنى نكون اصدقاء

yoyo يقول...

خاطرة فى منتهى الروعة والجمال
كلمات حلوة اوى
احساسك كان عالى اوى كمان
بالفعل ابدعت دمت مبدعا
وان شاء الله يوم التواصل بينا
تحياتى
يويو

شهد الكلمات يقول...

اسفة علي التاخير في التعليق

عندي ظروف و لعبكة كدة في الحياة مش قادرة اتابع المدونة كويس اليومين دول ولا اشوف المدونات اللي بحبها

احسنت محاولة جيدة جدا

تسلم ايدك و مستنية الجديد دايما
و ماتزعلش علي تاخيري في التعليق

السماء الداميه يقول...

يويو

شكرا على الكلام الحلو ده بجد انت خليت قلبى فى اخر روقان

السماء الداميه يقول...

شهد الكلمات


تصدقى انا كنت مستنى تعليقك من زمان والله انا زعلت على التاخير بس خلاص طالما انتى علقتى بالكلام الجميل ده خلى الزعل يروح وشكرا كمان ومستنى الجديد منك

فارس بلا جواد يقول...

السلام عليكم
أولا سعيد جدا بتواجدي في مدونتك الجميلة .. وباشكرك علي تعليقاتك اللي شرفتني بيها
خاطرة جميلة واسلوبك فيها رومانسي ودافئ .. بالرغم من نبرة الحزن والإنكسار
اكيد ان شاء الله هيكون ليا زيارات اخري لمدونتك وباذن الله يدوم تواصلنا
تحياتي

السماء الداميه يقول...

فارس بلا جواد

شكرا على كلامك الجميل المحلل والمفصل بجد انا كنت مستنى تعليقك انت بتدينى ثقة فى نفسى شكرا على تعليقك

فراشة البساتين يقول...

والنبى عشان خاطرى

انا هحملك امانة

توصل لغاية السهم المكسور

وتقوله ييجى ياخد التاج من عندى

انا مش عارفه ادخل مدونته خالص

معرفش المشكلة فين

ارجوك ماتنساش

السماء الداميه يقول...

ماشى على فكرة انا وهو اصحاب بقالنا

7سنين وان شاء الله هوصله الكلام ده وبعدين انا فين التاج بتاعى

شفـقــة و إحســــان يقول...

الكلمات حلوة اوى اوى

السماء الداميه يقول...

شفقة هانم واحسان بك


شكرا على الكلام الجميل ده بس انا زعلت على التاخير

غير معرف يقول...

جميلة اوى الكلام وى الصورة