الأحد، 27 يوليو 2008

كل حاجة بانت


مقابلانى ومخبية وشها...........
فاكرة انها هتدارى غشها........
مخلاص كل حاجة بانت.........
والمراريا قلبى انا عشته قبلها.......
... ... ..... ........
انا كنت فاكرها ملاك ..........
قلبنى سابنى وراح وراها.......
اتاريها ملهاش غالى..........
بتغير كل شهر هواها.......

هناك 28 تعليقًا:

الفارس الملثم يقول...

اكيد احنا ميمو ملناش تحكم في مشاعرنا او قلوبنا , وكتير بننخدع بالمظاهر البريئه لبعض الناس , بس مهما كان الجرح مؤلم لينا فاكيد بنتعلم وياما اتعلمنا وانتعلم

مع خالص تحياتي

السهم المكسور يقول...

البوست جميل
بس بلاش الحزن علي ناس ميستهلوش

وطالما هي اللي تركتك ارمي حبها وراك

وان شاء الله نشوف منك كل جديد

السماء الداميه يقول...

الفارس الملثم

طبعا كل واحد مش ممكن يتحكم فى مشاعره وممكن يتخدع يالمظاهر بس انا اتجرحت كتير وش عارف اتعلم

السماء الداميه يقول...

السهم المكسور

اشكرك على تعليقك انا الحمد لله عندى ثقة فى نفسى واللى يبعنى مش بندم عليه لازم اخليه هو اللى يندم وان شاء الله هقابل احسن منه

محمد فاروق الشاذلى يقول...

لا تدع خداع الآخرين يغير طريقك فى الحياة

شهد الكلمات يقول...

هو انت كنت نزلت البوست ده قبل كدة
انا حاسة اني قريته و علقت عليه قبل كدة

مش عارفة

عموما اسمع كلام السهم المكسور
و يا ريت السهم المكسور يسمع كلام نفسه و يخرج من ازمته

تحياتي

السماء الداميه يقول...

شهد الكلمات

اولا اشكرك على تعليقكوثانيا انا كنت

منزل واحد زيه بس ده جديد بس حذفته

ونزلت ده وان شاء الله هعمل بنصيحتك

انتى والسهم المكسور

السماء الداميه يقول...

قلب مصرى

هو خداع الاخرين مش بغير الطريق بس

بياثر فيه بالسلب وانا بشكرك على

تعليقك وانا شاء الله البوست اللى جاى

مفاجاة ليك انت وشهد وفارس والسهم

saragebaly يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا الاول بتاسف عن تاخيري في زيارة مدونتك

بداية موفقة ان شاء الله

تاني حاجة البوست رغم انه صغير بس بيحمل الكثير من الالم

بس هقولك نصيحة اقبلها من اخت

* لا تحزن على من لا يهمه حزنك او قدم لك طعنة

* لا تدع احلامك وامالك تضيع هباءا وبكاءا على ما فات
واعلم ان اللي بيروح مش بيرجع ولو رجع ممكن تلاقي نفسك خسرت كتير

* خليك على يقين ان الضربة اللي مبتموتش بتقوي وخلي عندك اصرار انك تكون دايما قوي

* عليك بالتروى والتمهل في اختيار طريقك اذا كان حب او غيره لان في العجلة الندامة

تقبل مروري وتعليقي
ويارب اكون ضيفة خفيفة

دمت بكل الخير

سارة

السماء الداميه يقول...

سارة

بجد انتى ضيفة خفيفة طبعا وانا سعيد


بمرورك وياريت على طوول كدة وان شاء



الله انفذ نصيحتك وتنفع بس المشكلة انى



مش بقدر ابعد عنها

رندا يقول...

اسفة على التاخير فى الرد

انا رديت فى البوست السابق ايضا
علشان اصالحك

وتعليقى على البوست
كويس ان كل حاجة بانت
مش احسن لما تعيش طول عمرك فى غدرها
على فكرة فى كتير اوى بيعيشوا طول عمرهم مخدوعين يبقى اية الافضل
صدقنى انت الفائز لما عرفتها على حقيقتها
الحياة لسة فيها كتير ودى اول تجربة فى الخداع
ولابد وان نكون اقوياء على مسيرتنا فيها
لان على رائ المثل الى يعيش يما يشوف
يبقى لازم تكون قوى صلب
ومش كل الاشخاص مثل بعض بكرة تيجى الى تفهمك وتخلص ليك بس انتظرها فى صبر
ربنا معاك يارب ويسعد قلبك

كل الود

رندا

السماء الداميه يقول...

راندا

اشكرك على تعليقك واكيد الحياة فيها

كتير بس لازم الواحد بيتاثر لما بيكون

بيحب الانسان ده اوى ولازم الموضوع


ياخد وقت عقبال ما ينسى

فارس بلا جواد يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيك
المدونه بتاعتك حلوه جدا
وواضح انك عندك موهبه فى كتابه الشعر
الحقيقه انا قريت البوست حسيت انه اغنيه ناقصها لحن كويس وتكسر الدنيا

دمت بالف خير

تحياتى

السماء الداميه يقول...

فارس بلا جواد


الحقيقة انا سعيد بتعليقك اوى وكنت


مستنيه من زمان لكن مش مهم على

العموم انا بشكرك على الكلام الحلو ده

الذى يعطى لى ثقة فى النفس وان شاء الله

نشوف الجديد منك ونتواصل معا

ريمان يقول...

السلام عليكم


اولا انا لفت نظرى اوى اسم مدونتك

السماء الداميه


يااااااااااااااااه

اسم رائع جدا

ويحمل معانى كتيره اوى

احييك على اختيارك للاسم ده

ثانيا البوست جمييييييييل اوى

وكلماتك رائعه

احييك بشده

اتمنى ان نكون على تواصل

السماء الداميه يقول...

ريماااااان

انا سعيد اوى ان اسم المدونة عجبك



وكمان اللى انا كتبه كمان عجبك انا



مقدرش على ده كله ده بيدينى ثقة فى



نفسى وانا اشكرك على تعليقك واتمنى



منك التواصل

عروسة ننوسة يقول...

البوست صغير بس كلماته جميلة جدا

رؤية يقول...

من باعك بيعه، ولا تدور عليه
سعيدة بالتعرف على مدونتك،
تحياتى لك.

السماء الداميه يقول...

عروسة ننوسة


تعليقك صغير بس بجد يحمل معانى الاف

الكلمات

شكرا لزيارتك الاولى واتمنى دوام

التواصل

السماء الداميه يقول...

رؤية


اشكرك عل الزيارة واتمنى دوام التواصل

ان شاء الله وااى مش قادر ينسى يعمل


ايه.

نونو يقول...

موهبة جميلة +احساس حلو =بوست تحفة

فراشة البساتين يقول...

اصعب احساس

لما تحب حد قوى ويطلع ما يستاهلش

بس القوى بجد

هو اللى يقدر يرميه ورا ضهره

هى صعبة بس ممكنة
==============================
شكرا على زيارتك ليا
اسعدتنى جدا
وبتمنى دوام التواصل بينا

السماء الداميه يقول...

نونو

انا مش عارف اقولك ايه بصراحة


التعليق صغير بس يحمل اجمل المعانى


ويدفعنى الى الثقة بنفسي اكتر واتمنى


دوام التواصل

السماء الداميه يقول...

طائر النار


شكرا على تعليقك

وعلى الكلام الحلو ده

وبعدين هى مش صعبة بس هى صعبة اوى


وفى ناس مش ممكن تنسى علشان بتكون


اتعودت على الشخص اللى بتحبه

محمد فاروق الشاذلى يقول...

مهم قووووووووووووووووووووووووى خش على الرابط ده حالا
http://nouranelshamly.blogspot.com/2008/07/blog-post_28.html

السماء الداميه يقول...

انات هتروح ولا لا انا واسلام ممكن نروح


هبقى اشوفك هناك لو هتروح

شهرزاد يقول...

بوست جميل
آسفة على التأخير

ما أصعب الخداع
وما أقسى أن نحب
ولا نلاقي إلا السراب

قد يترك ذلك جراحا أليمة ولكنه مع الوقت سيزول .. وسناخذ درسا جديدا في هذه الحياة فلا ننخدع مرة اخرى

تحياتي لك

السماء الداميه يقول...

شكرا على تعليقك شهرزاد بجد كلامك جميل

اوى واكيد كل واحد بياخد درس من اى


موقف بيمر بيه

انا مستنى رايك فى البوست الجديد